Program de gestiune / facturare eGestiune Optim, Subscriptie 1 an, 1 Server + 2 PC client

Program de gestiune și facturare eGestiune Optim a fost creat pe nevoile clienților, astfel munca lor să devină mai ușoară și mult mai rapidă.

Folosind tehnologii de ultima oră , se poate seta ușor, adaptându-se pe nevoie clientului într-un mod intuitiv. Se poate folosi în orice tip de magazin sau lanțuri de magazine, cum ar fi petshop-uri, cafenele, restaurante, frizerii, saloane de înfrumusețare, drogherii, plafare, etc.

Program de gestiune facturare eGestiune Optim Subscriptie 1 an 1 Server 2 PC client
Program de gestiune facturare eGestiune Optim Subscriptie 1 an 1 Server 2 PC client

De ce să folosim eGestiune Optim?

Ușor de folosit chiar și pentru cei care nu sunt familiarizați cu programele de calculator. Avantajul eGestiune Optim este acela că odată implementat acest program vei avea un stoc real garantat 100%. Stocul este recalculat mereu pe baza documentelor introduse.

Cele mai importante funcții:

  • emitere bon fiscal cu casă de marcat (Datecs, Activa, Karat, TotalS, etc.)
  • emitere facturi și chitanțe personalizate cu siglă, fundal, stampilă
  • descărcare automată a detaliilor clienților după ce se introduce CUI-ul
  • se poate lucra cu codurile de bare și la vânzare, dar și la introducerea produselor și serviciilor în stoc
  • interfață standard de vânzări sau interfață pentru touchscreen pentru vânzări, utilizate în cafenele, restaurante, etc.
  • modul de producție (rețetar)
  • se pot emite avize de ieșire și importa automat, prin transfer electronic în locație de destinație, în avize de intrare
  • generare de necesar după cantitate minimă sau în funcție de vânzări, cu funcții ce se pot seta independent
  • evidența contractelor încheiate cu clienții și facturarea periodică automată
  • generare automată de contract la emiterea unei facturi, pe baza unui template Word
  • clasificare produse pe n (oricâte) nivele
  • Programul se comercializează cu un contract lunar de mentenanță, prin care veți primi actualizări pentru a fi în concordanță cu legislația în vigoare și alte îmbunatățiri cerute de clienți.

Soluții de facturare oferite pentru Afacerile Online

  • modul de programări pentru clienți cu sincronizare google calendar și posibilitatea de a trimite SMS clienților pentru a le reaminti de programare sau pentru a confirma programarea
  • integrare cu magazine online Woocommerce, Prestashop, Magento
  • integrare cu marketplace-uri eMag marketplace si Amazon
  • NOU! Aplicație de mobil pe Android pentru agenții de teren, sa facă comanda direct de pe telefon.
  • și multe altele.

Program de gestiune și facturare flexibil, care se adaptează nevoilor dvs.


Orice pachet alegeți, vă alegeți cu o aplicație flexibilă, care se adaptează nevoilor dvs. prin multitudinea de parametri din aplicație.
Integritatea stocului este garantată
Datorită algoritmilor de recalculare a stocului, integritatea este garantata 100%!
Sistem de permisii pe roluri
Datorită sistemului de permisii pe roluri, puteți ușor să vă controlați afacerea.
Preturi mici pentru personalizări prin tehnologie de ultimă generație
Folosind ultimele tehnologii din domeniu, securitatea este maximă și dezvoltările personalizate sunt mai ieftine.
Modul producție
Va puteți defini rețete de producție și automat se va scade din stoc componentele rețetei sau să generați manual procesul verbal de producție, ajustând cantitățile.
Rapoarte de vânzări
Prin rapoartele de vânzări, puteți să luați deciziile corecte de management.
Sincronizare magazin online
Programul de gestiune se poate configura sa se sincronizeze cu magazinul online WooCommerce și PrestaShop și se vor genera automat vânzările aferente pentru emiterea facturilor și scăderea din gestiune.

Program de gestiune si facturare pentru lanturi de magazine (Head Office)


Prin modulul de vânzări POS, puteți să vindeți selectând produsele, mergând din Categorie în Subcategorie, pană la produse. In eGestiune, se pot clasifica produsele în categorii pe nivele nelimitate ,structura arborescentă.

Nomenclator unic de produse în întreg lanțul
Nomenclator unic de parteneri în întreg lanțul
Transferul electronic al avizelor
Centralizarea datelor de vânzări, rapoarte pe întregul lanț.

eGestiune este un program de gestiune care poate ajuta lanțurile de magazine să țină un nomenclator unic de clienți, de produse, sincronizând datele intre locații.

Transferul de marfă electronic se poate face foarte ușor intre locații. Datele se transmit electronic și trebuiesc doar validate, astfel se câștigă timp, utilizatorul nu mai trebuie să reintroducă avizul în aplicație, el fiind transferat electronic.

De asemenea, se pot face rapoarte de vânzări centralizate, pe întreg lanțul.

Program de gestiune POS pentru baruri restaurante pensiuni cafenele etc.
Program de gestiune POS pentru baruri restaurante pensiuni cafenele etc.

Vezi aici cel mai bun preț pentru acest program.

Parerea clientilor care au cumparat eGestiune Optim de facturare.

Marian Florica:
Aceasta aplicație s-a tot dezvoltat, cuprinzând în momentul de față aproape toate necesitățile unei firme mici sau mijlocii de comerț sau servicii.

Ceea ce este cel mai important este faptul că toate sugestiile clienților, ale consumatorului final, sunt incluse sau modificate periodic în aplicație.

Astfel softul rezultat cuprinde toate cerințele practice necesare utilizatorului final. Periodic apar actualizări ce cuprind rezolvări ale problemelor semnalate și dezvoltări noi.

Este importanta stabilitatea softului, nu s-au pierdut niciodată date. Operarea este simplă, lucrul făcându-se cu minimul posibil de click-uri sau enter.

Din orice poziție se poate ajunge în orice altă secțiune a programului printr-un meniu intuitiv de tip click-dreapta. Recomand acest soft și firmă ce se caracterizează amândouă prin serozitate și eficienta!

Dorobantu Ion:
Este primul program de facturare și contabilitate pe care îl folosesc. Am vrut un program simplu de utilizat și ușor de învățat mai ales pentru că nu aveam mult timp la dispoziție.

eGestiune Optim a fost cel mai OK pentru nevoile mele și îmi dă voie să am mereu toată gestiunea și facturile sub control. Exact asta căutam

Cel mai mult m-a impresionat asistenta tehnică chiar de la prima discuție avută. Recomand acest program.